Slovo v médiích
Nejen o karlovarském festivalu a Oscarových nocích (Martin Cepek, HBO)
Rozhovory | 1. ledna 2010, 21:12
Uveřejněno v časopise Event & promotion (odborný časopis zaměřený na event-marketing a sales promotion, vydání 2009)
Bez respektu je etiketa prázdný pojem (Eliška Hašková Coolidge)
Rozhovory | 1. ledna 2010, 21:03
Uveřejněno v časopise Event & promotion (odborný časopis zaměřený na event-marketing a sales promotion, vydání 2009)
Když Vary nejsou Odvar (KVIFF-Karlovy Vary International Film Festival)
Články | 1. ledna 2010, 20:41
Uveřejněno v časopise Event & promotion (odborný časopis zaměřený na event-marketing a sales promotion, vydání 2008)
Ať hvězda padá vzhůru… (TV Barrandov)
Články | 1. ledna 2010, 20:39
Uveřejněno v časopise Event & promotion (odborný časopis zaměřený na event-marketing a sales promotion, vydání 2009)
Vstupenka do Thilleru za Jacksonem (firemní párty)
Články | 1. ledna 2010, 20:31
Uveřejněno v časopise Event & promotion (odborný časopis zaměřený na event-marketing a sales promotion, vydání 2009)
Ples reklamy
Články | 1. ledna 2010, 20:25
Uveřejněno v časopise Event & promotion (odborný časopis zaměřený na event-marketing a sales promotion, vydání 2008)
O zkrocení zákona o registrovaném partnerství
Články | 20. prosince 2009, 14:37
Jsou zákony, které vyvolávají živou diskusi, a jsou i takové, které dokážou rozdmýchat v lidech velké vášně, protože se týkají velmi citlivých otázek našeho bytí. Takovým byl bezpochyby i zákon o registrovaném partnerství. Je to už dávno, co se o něm rozhodovalo. Bylo to v době, kdy v kinech kraloval film s tématem osudového vztahu dvou mužů „Zkrocení hory“, ověnčený Oscary. Zákony se mohou měnit, téma zůstává…
Uveřejněno v Občasníku ODS, ročník 2006
O kampani, nákladech a nápadech
Články | 20. prosince 2009, 14:34
Blíží se volby. Blíží se kampaň a všechno, co je s ní spojené. Vrátila jsem se k článkům, které byly zamyšlením nad kampaní a volbami v roce 2006, tedy volbami předcházejícími. Zajímavé bylo srovnání, co se od té doby změnilo – a závěr, že ne mnoho…
Uveřejněno v Občasníku ODS , ročník 2006
ODS si zaslouží jinou nálepku
Články | 20. prosince 2009, 14:31
Nejen výrobky mají svou image, kterou tvoří reklama, tedy média. Politické strany také mají svou image, kterou tvoří rovněž z části média ovlivňující výrazně veřejné mínění. Z další velké části si image tvoří strany samy tím, jak se prezentují a jaké kroky činí. Zamyšlení nad určitým typem „nálepek“ není na škodu. Zbavit se jich je velmi těžké.
Uveřejněno v Občasníku ODS , ročník 2006
1 2